piatok 3. apríla 2015

Unboxing # 9

Opäť som dostala jeden balíček a pridávam svoje ďalšie rozbaľovanie, alebo Unboxing. Začína ma to aj baviť, aj keď väčšia zábava je rozbaľovať viac balíčkov naraz a netušiť čo v nich je. Ak čakáte len jeden balíček, viete čo tam bude, potešíte sa, ale ak neviete... To vzrušenie, nedočkavosť, motýliky po celom tele od očakávania - len keby aj peňaženka zdieľala moju vášeň pre rozbaľovanie. Po minulom mesiaci ešte stále plače, takže si musím zatiaľ vystačiť s výmenami :-)
Čo pekného skrývaš balíček? Vie už niekto podľa tejto pusy?
Zatiaľ som knižku len zbežne prelistovala, ale páči sa oveľa viac ako ten brak 50 odtieňov niečoho, a natrafila som na pár "výrazov", hm, asi od 18+ :-D

1 komentár:

  1. No jelikož je to 18+, tak si ještě nějakých pár let dám s touto knihou pauzu :D
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť