streda 15. apríla 2015

Unboxing # 11

Predstavte si situáciu:
- na účte máte 5€,
- v peňaženke možno 3€,
- o tom, koľko dlžím môjmu synátorovi a koľko som mu vybrala peňazí z pokladníčky, pomlčím :-(
ale...

ZASE OBJEDNÁTE KNIHY!
Och, ja viem, som hrozná, hrozná, hrozná. Utešujem sa snáď len tým, že v auguste začnem po 3 rokoch zase makať, a preventívne zverím bankomatku manželovi (aby som konečne niečo ušetrila a neminula na knihy) :-)

Dnes tu mám dva balíčky, obe objednané, zaplatené z toho mála a na ktoré som sa tešila.
Tušíte, čo to je?
John Grisham patrí medzi mojich obľúbených autorov. Nie však medzi takých, od ktorých musím mať všetky knihy. Aj tak si myslím, že knihy Firma, Klient a Prípad pelikán sú to najlepšie čo napísal. No, a práve tá posledná mi chýbala do pomyselnej trilógie obľúbených kníh.
Druhá z kníh patrí medzi do mojej najobľúbenejšej zbierky a až doteraz som netušila, že takáto kniha vôbec existuje. A keďže som ani nenašla na nete jej obrázok, netušila som ani ako bude vyzerať.
A toto je ona: Marilyn Monroe - Meine Story. Nerozumiem skoro nič (sorry pani profesorka, ale tie 4 roky na strednej to fakt nezachránia), ale teším sa, že je v mojej zbierke.

A čo vy, poznáte? Čítali ste?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára