piatok 17. apríla 2015

Štedrosť knižnice # 4

Autorom tohto meme je Maťa Wolf zo Sveta kníh.
Cieľom tohto meme je pochváliť sa knižnými úlovkami z knižnice.

Zase som bola v knižnici. Zase som si vybrala plno kníh. A zase - mám pocit že som to prehnala. Poznáte ten pocit, keď si chcete požičať nejakú knihu a ako naschvál je práve požičaná? Tak si spravíte online rezerváciu, potom prezriete, či ešte niečo zaujímavé nenájdete, potom prehľadáte novinky za posledné dva roky a šťastne si vzdychnete nad 30 rezerváciami. Však oni budú postupne prichádzať a zabavia vás najbližšie 3 mesiace...
Len nechápem, prečo ich 5 prišlo v priebehu 3 dní. Ak to takto pôjde ďalej, budem mať všetky do mesiaca doma. A tu nastáva ďalší problém, teda dva:
1. kedy to stihnem prečítať, a
2. za chvíľu mi zablokujú preukaz pri prekročení počtu výpožičiek, hm.

Kniha Jed od Fiony Paulovej je prvá v poradí z novej série Temné vody.
Bellman&Black ma prekvapila svojou veľkosťou, myslela som, že to bude trošku úlejšia knižka. Autorkou je Diane Setterfieldová.
O knihe Sabriel od Gartha Nixa sa píše pomaly všade, je to už 20-ročný bestseller.
Na ďalšiu knihu som naopak čítala skôr nelichotivé komentáre a recenzie, tak si na Ranč na Červenom vrchu od Jamie McGuierovej chcem spraviť názor aj sama.
Bohovia Olympu od Ricka Riordana sú na môj vkus príliš hrubý, ale chcem pokračovať v sérií, takže ma čaká druhý diel s názvom Neptúnov syn.
Akonáhle niekde vidím nálepku s textom bestseller, alebo super kniha, tak sa mi otvára nožík vo vrecku, uvidím či ho pri knihe Dievča, ktoré si tu zanechal od Jojo Moyesovej aj vytiahnem :-)
Kniha Stratení a nájdení od Brooke Davisovej ma zaujala popisom na obálke - Príbeh, ktorý vás rozplače, rozosmeje a obohatí.
Knihu Reset mám v hľadáčiku už dlho, trochu ma v knižnici "naservítkovali", keďže tam kde som ju hľadala bola nezvestná, ale našla som ju aj v inej pobočke. Napísala ju Amy Tinterová.
No a poslednou knihou je Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrínovej od Ransom Riggsa a ktorá ma prekvapila už len tým, že ju v knižnici vôbec mali.
No a pohľad na všetky spolu. A čo vy? Poznáte? Čítali ste? Dajte vedieť, každý komentár poteší :-)

4 komentáre:

  1. Skvelé kúsky. Niektoré som čítala, na niektoré sa chystám a Jed patrí k mojim najobľúbenejším sériam ever. Už ju mám prečítanú celú :3 A naozaj za to stojí :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak na Jed sa teší, uvidím aká bude :-) Skôr mám problém rozhodnúť sa, ktorú knihu čítať ako prvú, druhú, atď., lebo všetky vyzerajú veľmi dobre.

      Odstrániť
  2. Nečetla jsem zatím žádnou, ale na některé se chystám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však toto, keď tých kníh vychádza snáď milión, ak by som mala písať wishlist, čo všetko chcem prečítať, tak ho píšem mesiac a ešte stále nie som na konci :-)

      Odstrániť