piatok 10. apríla 2015

Štedrosť knižnice # 3

Autorom tohto meme je Maťa Wolf zo Sveta kníh
Cieľom tohto meme je pochváliť sa knižnými úlovkami z knižnice. 

Teším sa, že moje čítanie konečne rozbehlo a naberá hmatateľnejšie kontúry v počte prečítaných kníh. Ešte musím popracovať aj na čítaní vlastných kníh a konečne sa vrhnúť na vlastnú knižnicu, ktorú treba preriediť, inak ma čoskoro zavalí. O tom, že už nemám kde dávať nové knihy radšej pomlčím.
V každom prípade, návštevu knižnice som si nemohla nechať ujsť, keď zároveň s počtom vypožičaných kníh, si to vyberá aj "kladnú daň" v podobe tliachania s kolegyňami a nasávanie pracovného ovzdušia, ktoré ma čoskoro po 3 rokoch čaká. :-)


Knihu Stratená nádej od Collen Hooverovej som si chcela prečítať hneď potom, ako som dočítala Beznádejnú, pretože ma neskutočne nadchla.
Experimentu od Veronici Roth som sa vyhýbala dosť dlho (asi preto, že viem ako to celé skončí), ale po nedávnej návšteve kina a 3D Rezistencii, som sa rozhodla to celé ukončiť. Z toho istého dôvodu som si hneď vzala aj Štvorku.
Charles Gilman je autorom novej série Horror School, v ktorej už vyšli dva diely - Šialený profesor a Podivné sestry. Tie obrázky navrchu sú neskutočné, pri pohybe sa menia.
Séria Medzi nebom a zemou od Stacie Kane má tretí diel, ktorý som ešte nečítala. Je to trošku dievčenskejšia kniha, ale Čakanie na zázrak vyzerá, že by mohla byť konečnou knihou v sérií. Ak nie, tak ma opravte.
Kniha Otcovi som odpustila je príbehom Mahtob Mahmoodyovej, malého dievčatka z knihy jej mamy Betty - Bez dcéry neodídem.

1 komentár:

  1. Alianci právě čtu :) A Čtyřkovy povídky si také určitě přečtu :)
    Ale i ostatní knihy vypadají velmi lákavě :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť