nedeľa 31. mája 2015

Mesačná chvastačka - Máj 2015

Toto meme má na svedomí Judit.

Mesiac sa z mesiacom zišiel a nastal čas zosumarizovať mesačné prírastky. Inými slovami, nastal čas sa pochvastať. Viem, že pri každej chvastačke si sľubujem, že žiadne knihy už nekúpim. Taktiež si vravím, že musím najprv prečítať to, čo mám doma. Ale akonáhle vidím, či zacítim možnosť výhodne sa dostať ku knihám, všetky moje predsavzatia a plány idú do čerta. A ja nakupujem. Tento mesiac bol špeciálny aj návštevou Svetu knihy v Prahe, na ktorú som vytrepala celú rodinu. Bližšie si o tom môžte prečítať na týchto odkazoch :-) Poďme teda na knihy, ktoré pribudli tento mesiac do mojej, už aj tak prepchatej knihovníčky.

Kúpené knihy:
Som knihovník telom i dušou a žiaľ aj profesionálnou deformáciou. Všimol si už niekto, že všetky knihy v chvastačke stále spisujem podľa abecedy? :-D Nebudem tieto moje nákupy už komentovať, väčšina komentárov je obsiahnutá v oboch článkoch výletu z Prahy a taktiež v niekoľkých Unboxingoch.

Adrian Lara - Půlnoční rasa 5 – Závoj půlnoci
Arthur Keri - Strážkyně Riley Jenson 1 - Volání úplňku
Audouin-Mamikonian Sophie - Indiana Teller 1 - Jarní měsíc
Carson Levineová Gail - Zakletá Ella
Condieova Ally - Matched 2 - Dokonalý sen
Creweová Megan - Fallen World 1 - Tak padne náš svět
D'Lacey Chris - The Last Dragon Cronicles 2 - Ledový oheň
Franklinová Ariana - Město stínů
Haig Matt - Radleyovi - Upíři odvedle
Harrison Kim - Rachel Morgan 2 - Hodný, zlý a nemrtvý
Havers Richard a Evans Richard - Marilyn v textech, fotografiích a písních
Hawkinsová Rachel - Hex Hall 1 - Čarodejnice z Hex Hall
Hawkinsová Rachel - Hex Hall 2 - Démon z Hex Hall
Hawkinsová Rachel - Hex Hall 3 - Bitva o Hex Hall
Horáková Šárka a Gáliková Dana - Alžbeta Báthoryová: Oběť, nebo vrah? Kniha k filmu Juraja Jakubiska Bathory
Kateova Lauren - Padlí anjeli 1 - Pád
Korda Michael - Nesmrtelní
Leamingová Barbara - Marilyn Monroe
Lewis C.S. - Kroniky Narnie 2 - Lev, šatník a čarodejnica
Lewis C.S. - Kroniky Narnie 5 - Dobrodružstvá lode Ranný pútnik
Lewis C.S. - Kroniky Narnie 6 - Strieborná stolička
Ležák Zdeněk - G2R: Tajemná hra
Moning Karen Marie - Horečka 1 - Temná horečka
Moning Karen Marie - Horečka 2 - Krvavá horečka
Moning Karen Marie - Horečka 3 - Horečka Dananů
Palaciová R.J. - Obyčajná tvár
Perplies Bernd - Věk magie 1 - Bájná pečeť
Perplies Bernd - Věk magie 2 - Čas zkázy
Poznanski Ursula - Saeculum
Richardson Kat - Šerochodec 2 - Poltergeist
Schweikert Ulrike - Sabine Berner 1 - Vůně krve
Schweikert Ulrike - Sabine Berner 2 - Oheň pomsty
Strieber Whitley - Den poté
Thiemeyer Thomas - Nebra
Ward J.R. - Bratrstvo Černé dýky 12 - Král
Wolfe Donald H. - Vražda Marilyn Monroe

Darované knihy:
Tento mesiac nehrozí žiaden sviatok, takže ani žiaden dar.

Vyhrané knihy:
Žiadne, na súťaže šťastie nemám (aspoň že mi praje v láske a teda ďakujem tomu hore za môjho manžela :-)

Knihy na zrecenzovanie:
Pôvodne som chcela napísať, že keďže nemám žiadnu spoluprácu, tak žiadne :-) Ale tradá, jednu mám. Reagovala som na výzvu na zrecenzovanie tejto knihy a pán Miloš Sekot z BAROQUE PARTNERS s.r.o. mi poskytol pdf verziu na zrecenzovanie. Knihu už čítam a je naozaj zaujímavá. Nie je jednoznačná a nedajú sa z nej vyvodiť priame návody ako bojovať či pracovať so šikanou, treba nad ňou aj dosť rozmýšľať. Takže si s čítaním a spracovávaním jednotlivých kapitol trošku dávam na čas :-)

Stop šikaně!

Vymenené knihy:
Tento mesiac sa mi podarila jedna výmena a keďže túto knihu mám v mojom pomyselnom zozname kníh ktoré chcem už dlhšie, teším sa z nej.
Flinn Alex - Dýchaní pod vodou 2 - Hvězda

Detské knihy:
Tento mesiac žiadne, mama bola sebec! :-D

Sfilmované knihy:
Podarilo sa mi kúpiť prvé 2-diskové vydanie filmu Harry Potter a Kameň mudrcov vo vcelku zachovanom stave, takže sa radujem.

No, a už len pohľad na celú hromadu kníh. Viem, je toho opäť priveľa. Už si ani nesľubujem, že budúci mesiac nič nekúpim. Prečo? Lebo sa poznám :-) Aj keď, 37 kúskov, ako tento mesiac, to určite nebude.

10 komentárov:

  1. Nádherná hromádka, hned bych si ji vzala :D Náhodou nechceš zásobovat i mě? (a to jsem byla nesvá ze svých čtrnácti kousků...) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zlatá :-D Ja som rada že som na Slovensku a nebývam niekde v Čechách, lebo v obchode Levné knihy by som si zriadila prechodný pobyt a to by už drahý asi dosť nadával pri pohľade ne tie kopy kníh. Aj keď na druhej strane, škoda že tie ceny kníh a rôzne kníhkupectvá nie sú aj u nás, ušetrila by som majetok na poštovnom

      Odstrániť
    2. LK jsou úžasné, jen mě jejich občasná návštěva (jsou až v Ostravě, ne u nás) stojí celkem balík. A dokonce mám kamarádku, která si tam nikdy nic nevybrala :o
      A hromady knih jsou i u nás, jen už na knihovny není místo :( A přitom mi přijde, že jich mám málo...
      Knížky jsou holt drahé (v obou smyslech) :D

      Odstrániť
  2. Len po nej skoč, ja jej knihy milujem. A je to jediná séria, ktorú nakupujem v plnej cene, takže moja peňaženka zakaždým poriadne zaplače :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty kokos, to je kopa :D By som minula na to celé úspory :D Ale pekné kúsky, uži si čítanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z tej srandy som si spočítala cenu všetkých kníh a tééda... Ako som do kelu mohla minúť 85,71€ na knihách??? Polovičku platil drahý na Svete kníh, ale aj tak...musím začať šetriť, hm hm...

      Odstrániť
  4. Teda, to je hromada. Nestihla bych to přečíst.

    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nestíham už teraz a vrhla som sa aj na knihy z knižnice. Potrebujem, aby mal deň 36 hodín :-(

      Odstrániť
  5. Vau :) Vážně, to je opravdu velká a parádní kupička :) Samé dobré knížky :) Tak přeju příjemné čtení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, momentálne "škrečkujem" a čítam knihy z knižnice, ale dúfam že do konca roka sa na ne dostane :-)

      Odstrániť