štvrtok 30. júla 2015

Unboxing # 20

Vyhrala som, vyhrala som, vyhralaaa... Viem, že je to už moja druhá výhra, ale... No a čo že druhá. Ešte stále som si na výhry kníh nezvykla a dúfam, že každá moja výhra bude takto očakávaná, vytešená a stále budem na ňu spomínať.
Táto výhra sa na mňa usmiala na blogu Na konci mojej križovatky, ktorého autorkou a majiteľkou je Nerya, čím jej veľmi pekne ďakujem za výhru. Zapojila som sa do Letného knižného HOPu 2015 a usmialo sa na mňa šťastie.
Obáločka, obáločka, čo v sebe skrývaš?
Chcela som urobiť fotku takého malého náhľadu do obálky, z ktorej by ale nebolo vidieť o akú knihu ide. Foťák sa však sám rozhodol, že zaostrovať nebude, alebo sa mi tak zatriasla ruka pri fotení, že jednoducho fotka je neostrá, rozmazaná a na otázku: Uhádnete, čože tam je?, si isto klopkáte po čele :-)
A vyhrala som knižku od Ali Cronin - Nikdy nehovor navždy. Podľa anotácie ide skôr o knihu pre pubertiačky, kam už síce pár rokov nepatrím, ale občas mám chuť jednoducho vypnúť, a zaspomínať na "zlaté mladé časy", takže kniha sa u mňa určite nestratí.

Anotácia:
Sedemnásťročná Sára bola posledná z partie, ktorá nemala NAOZAJSTNÉ skúsenosti s chalanmi. To sa ale zmenilo a teraz prežíva svoju prvú veľkú lásku.
Na dovolenke v Španielsku stretla perfektného chalana – Joea a všetko je super… aspoň zo začiatku. Z ničoho nič však Joe zmizne, nezdvíha telefón, neodpovedá na správy. Čo ak Sáru len využil? Podarí sa jej odhaliť pravdu?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára