štvrtok 23. júla 2015

Štedrosť knižnice # 10

Autorom tohto meme je Maťa Wolf zo Sveta kníh.
Cieľom tohto meme je pochváliť sa knižnými úlovkami z knižnice.

Keď prečítam prvý diel nejakej série, automaticky chcem mať k dispozícií ďalší = nasledujúci. Nechcem na neho čakať mesiac, dva, ani rok, kým ho vydajú. Chcem ho hneď. A milujem, keď dočítam prvý diel, napíšem recenziu, a vtedy mi klikne sms-ka, že druhý diel sa vrátil a je pripravený len pre mňa.
Áno, áno, áno. Zbožňujem knižnicu.

Určite tušíte, že celý môj úvod sa točil okolo série kníh od Lauren Kateovej, v tomto prípade druhého dielu s názvom Vodopád. Som naozaj zvedavá, ako celý príbeh dopadne.
Iskrivá nie je celkom pokračujúcou sériou, i keď patrí do série kníh od Kristin Cashore. Tí, ktorí tieto knihy poznajú, vedia o čom hovorím. Ohnivú aj Výnimočnú som čítala dosť dávno a už len táto jediná mi chýbala k prečítaniu.
Keď som bola vrátiť Slzu a požičať si Vodopád, zbadala som medzi vrátenými knihami prvý diel série, o ktorej som už raz niekde čítala. Vzhľadom na to, že dystópie môžem, vzala som Rok pandemie od Jeffa Carlsona so sebou.
Jozef Žarnay je Prešovčan, čo od Košíc nie je tak ďaleko. Zhruba 30 kilometrov. A píše perfektné sci-fi knihy pre deti i násťročných. Vesmírne prípady je kniha, ktorá mu vyšla možno po 20 rokoch a ja sa na ňu neskutočne teším.
Knihy od Samanthy Yongovej registrujem už dlhšie. Len stále sú vypožičané, rezervované, nedostupné. Jamaica Lane sa len tak povaľovala na poličke, tak odišla domov so mnou. Len teraz netuším, či to na seba nejako nadväzuje, alebo môžem tieto knihy čítať na preskačku, podľa toho ako sa k im dostanem. hm, hm.
A celá kôpka kníh spolu. Poznáte niektorú z týchto kníh? Čítali ste? Dajte vedieť, alebo napíšte do komentára odkaz na vašu recenziu, rada sa pozriem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára