štvrtok 30. júla 2015

Mesačná chvastačka - Júl 2015

Toto meme má na svedomí Judit.

Končí sa ďalší mesiac a nastal opäť čas na mesačné zhrnutie. Ako pozerám, ide to každý mesiac pomaly smerom dolu, čo znamená, že nakupujem menej. Tento mesiac však bola taká konštelácia hviezd, že jednoducho som na nakupovanie nemala čas. Sčasti to bolo spôsobené 3 rôznymi faktormi, ktoré sú však spoločne prepojené.
Prvým faktorom bola dovolenka na Rhodose, na ktorú sme sa s manželom a malým synátorom tešili dosť dlho, takže sme si tých 12 dní naozaj užili. Prečítala som 5 kníh a vyvaľovala sa na slnku.
Ibaže do toho prišiel druhý faktor, ktorý ma nepríjemne zasiahol. Nie je nič horšie, ako priletieť domov a na druhý deň ísť na pohreb vlastného otca :-( Žiaľ, už nás doma nepočkal a nevypočul si novinky z dovolenky :-(
Našťastie do toho prišiel tretí faktor a naozaj ten najšťastnejší. Okrem toho, že som celý týždeň behala so sestrou po rôznych predpôrodných a predoperačných vyšetreniach, stala som sa teda druhýkrát tetou, keďže moja drahá sestrička porodila synčeka Lea a ja som ho musela každý deň vidieť v pôrodnici :-D
Takže naozaj na knihy ten čas už neostal, ale nebojte sa. V auguste to určite doženiem, keďže sa po 3 rokoch "ničnerobenia menom rodičovská dovolenka" vraciam do práce a jediný spôsob ako zahnať stres zo znovuzaradenia do pracovného procesu je kúpiť si knihu :-)

Kúpené knihy:
Ak spočítate jednu troj-objednávku, jedno dvoj-zastavenie v bazáre a jedného Knihobita, dostanete sa k číslu 6. Toľko kníh som tento meiac kúpila.

Holder Nancy a Viguié Debbie - Vlčí pramen 1: Proměna
Lehane Dennis - Sbohem, baby
Martinová Kat - Zamatová neha
Mead Richelle - Vampýrska akadémie 1 - Filmové vydání
Ward J.R. - Padlí andělé 4: Hněv
Wilderová Jasinda - Topím se v tobě

Darované knihy:
Tento mesiac nehrozí žiaden sviatok, takže ani žiaden dar.

Vyhrané knihy:
Vyhrala som knižku u Neryy v Letnom knižnom HOPe, viac si môžte prečítať v Unboxingu #20.

Cronin Ali - Nikdy nehovor navždy

Knihy na zrecenzovanie:
Keďže nemám žiadnu spoluprácu, tak žiadne :-) Ale.... prihlásila som sa na zrecenzovanie audioknihy na stránke www.audioteka.sk a poskytli mi na zrecenzovanie audioknihu Andrzej Sapkowski - Zaklínač 1: Poslední přání. Dopočúvavam posledné minútky a čo nevidieť pribudne aj recenzia.

Sapkowski Andrzej - Zaklínač 1: Poslední přání

Vymenené knihy:
Tento mesiac som nevymenila žiadnu knihu, nejako nebol čas na sedenie na nete.

Detské knihy:
Ani Lukáškovi nič nepribudlo.

Sfilmované knihy:
A nekúpila som si ani žiadne filmové dvd-čko. Zase - nebol čas :-)

Nájdené knihy:
Pridala som novú rubriku. Nájdené knihy sú knihy, ktoré niekde nájdem. Pre vysvetlenie: u nás na sídlisku máme knižný regál s knihami samozrejme, z ktorých si môžeme vziať knihy ktoré sa nám páčia, doniesť knihy ktoré už doma nechceme a ktoré si možno nájdu nových majiteľov. Je to taká výmena kníh zadarmo, pri ktorej ale nespoznáme bývalého, ani nového majiteľa danej knihy. Podľa mňa je to super nápad.
Knihu Das Leuchten der Stille od Nicholasa Sparksa (v preklade Milý John) som však našla v hoteli na Rhodose, a keďže stále dúfam, že raz oprášim angličtinu i nemčinu, vzala som si ju aj domov. Možno raz motyka vystrelí.

A na koniec kompletná fotka všetkého:
Poznáte niektorú z týchto kníh? Čítali ste niektorú? Aké úlovky ste si tento mesiac doniesli domov vy? Pochváľte sa...

2 komentáre:

  1. Veľmi pekné knižné prírastky, jednotku z Vampýrskej akadémie mám aj ja, i keď v originálnej obálke a tá sa mi, úprimne, páči viac než táto filmová :-)
    A Zaklínač je super, akurát čítam štvorku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné přírůstky :) Je jich pěkná kupa :) Četla jsem jen VA a Proměnu :) A na Zaklínače se právě chystám :)

    OdpovedaťOdstrániť