pondelok 4. mája 2015

Unboxing # 14

Stalo sa vám už, že ste si objednali knihy, a zabudli na to? Čestne prehlasujem, že mne áno :-) Neviem, ako sa to stalo, či som bola príliš unavená, keď som ťukala do kláves, alebo som toho naobjednávala toľko, že sa tá jedna objednávka stratila v záplave tých druhých, alebo sa materská demencia ešte stále nerozhodla opustiť moju hlavu (aj keď viac sa prikláňam k druhej možnosti, veď sa poznám) :-D
Balíček, balíček, odkiaľ si a čo v sebe skrývaš?
Poriadne zabalený v bublinkovej obálke, takže ani ja netuším, čo tam bude.
Ahá, už viem, už si spomínam :-) Moje ilustrované fotoalbum je pre moju sestričku, ktorá čaká svoje druhé bábätko a ktoré budeme fotiť skoro stále, tak nech má svoj prvý rok zdokumentovaný vo svojej vlastnej knižke.
Nad knihou Zakletá Ella som nemusela rozmýšľať dlho, film som videla viackrát, tak som chcela porovnať ako veľmi sa kniha líši, alebo rovná filmu. A pribalili mi navyše aj takú malú, peknú, milú záložku, tak sa teším.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára