pondelok 4. mája 2015

Štedrosť knižnice # 6

Autorom tohto meme je Maťa Wolf zo Sveta kníh.
Cieľom tohto meme je pochváliť sa knižnými úlovkami z knižnice.

Snažím sa čítať najrýchlejšie ako viem, aj tak mám však pocit, že ma tie knihy z knižnice raz zavalia. A aby toho nebolo málo, doniesla som domov ďalšie :-)

Knihu Ritmatik od Brandona Sandersona som si rezervovala už dávnejšie, a konečne ku mne dorazila. Má nádherú obálku, tak sa ňu už teším.
Na Janusza A. Zajdela a jeho knihu Limes Inferior som pozerala už dávnejšie. Odolala mojim 3 návštevám knižnice. A keď opäť na mňa smutne hľadela z police, a zahľadela som sa do "očí" postave na obálke...no odišla domov so mnou.
Hra je kniha, o ktorej som už dosť počula, a autor Anders de la Motte napísal pár ďalších kníh, ktoré vyzerajú tiež dobre.
Knihu Lov som si rezervovala hneď ako som ju našla v online katalógu a keď som od Andrewa Fukudu našla na poličke aj druhý diel, vzala som aj ten.
Teraz si už len nájsť toľko času, aby som mohla nerušene čítať a prečítať všetko, čo ma čaká na poličke. Ale to je asi nesplniteľný sen každého knihomoľa :-D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára