piatok 1. mája 2015

Unboxing # 13

Už sa ani nevyhováram, ani neospravedlňujem, jednoducho konštatujem, že je to so mnou ťažké a môj drahý má so mnou kríž. Čo už :-)
Myslela som, že balíčky prídu až na ďalší týždeň, ale pošta si povedala, že makajú ostošesť, a tak musím balíčky zaradiť ešte do apríla. A aby to nebolo len tak, balíčky prišli štyri.
Balíček, balíček, čo v sebe skrývaš?
Do takej peknej krabice to zabalili, a tak ju zničili, keďže ju celú rozrezali, hm :-(
Kto vie, odpovie...
Smyslné zlo od Keri Arthur je 3 časť série, mám doma 2 časť a ešte stále mi chýba prvá. Ale nevadí, ja ju niekde nájdem. Plamen je 3 časť série Vesmírna pouť od Amy Kathleen Ryan. A Láska v podsvěti, je zase 2.časť série V podsvětí od Meg Cabot.
Druhý balíček, čože to skrývaš?
Už niekto vie?
Keď som dávno čítala knihu Maximum Ride od Jamesa Pattersona, zamilovala som sa do nej, len škoda že ďalšie diely už nevydali. A keď som zbadala, že vyšiel aj komix... No, hľadala som ho veľmi dlho, ale podarilo sa a obe diely sú už moje.
Tretí balíček prišiel až z ďalekej Číny.
Marilyn Monroe je moja srdcovka a keď som zbadala tieto krásky...
...uznajte, že záložky do kníh som si objednať musela. A tiež aj...
...balík luxusných pohľadníc k tomu :-D
Posledný balíček bola výmena na Fb, kde som dve knihy vymenila a tretiu dokúpila.
Už sa to rysuje, viete?
Kniha Návrat domu od Melanie Rose ma zaujala už dávnejšie. Vampire Academy: The Ultimate Gudie som si dokúpila, bola som zvedavá čo to vlastne je, a aj keď moja angličtina je na úrovni 2-ročného dieťaťa (takže absolútne nič), možno raz motyka vystrelí. A Hrej hráčem od Emmy Hart je kniha, po ktorej už poškuľujem dlhšie.

A našťastie je koniec mesiaca, takže ďalšie balíčky (ak prídu...ok, určite prídu) už budú zaradené v máji.

1 komentár:

  1. Krásné knihy, jsem zvědavá na tvé názory !
    PS: Ta krabice je opravdu krásná !!!!!
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť