štvrtok 12. februára 2015

Unboxing # 2

Rozmýšľala som nad tým, či vôbec stihnem doniesť domov balíček bez toho, aby som ho neotvorila. Má to totiž niekoľko dôvodov:
- po 1. som nedočkavá,
- po 2. netrpezlivá,
- po 3. fakt nevydržím čakať tak dlho,
a
po 4. - odkedy pošta zmenila taktiku nosenia balíčkov domov a musím si po ne chodiť, rozbaľujem ich priamo tam a ukladám si knihy do kabely.



Takýto balíček ma čakal na pošte a na počudovanie vydržal celú cestu domov (asi preto, že sa viezol v aute na zadnom sedadle a mimo mojich rúk,ktoré museli ovládať volant)

Tušíte, čo to bude? :-D
Nekonečný príbeh som chcela už dávno, Holky někdy koušou som mala tiež dlhšiu dobu vyhliadnuté a na Zábavnú hru na flautu je drobec ešte malý, ale raz ho počká. V každom prípade si ju začal hneď listovať, tak to bola asi dobrá trefa.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára