pondelok 9. februára 2015

Unboxing # 1

Rozmýšľala som, do akých projektov či meme sa ešte zapojím (okrem Kúzelnej knihovníčky a Mesačnej chvastačky, nad ktorými som teda rozmýšľať dlho nemusela) a voľba padla na Unboxing, alebo lepšie povedané = rozbaľovanie knižných zásielok.


Teória bola vymyslená, čakala som na zásielku, ktorá dorazila dosť nečakane a tu nastal taký menší zádrhel. Ja NEVIEM vydržať! Držala som v jednej ruke nákup, za druhú sa ma držalo moje 2-ročné dieťa, ešte k tomu som sa bradou snažila privolať výťah (uznajte, že v takomto obvešanom stave sa na 5.poschodie nedá vykráčať) a snažila som sa otvoriť malý balíček, lebo som strašne ale strašne zvedavá. A bolo by po Unboxingu.
Avšak nakoniec som túto moju akciu musela vzdať, lebo pri vyzúvaní, vyzliekaní, prebaľovaní a následnom podávaní čaju mi už nezostala ani jedna ruka voľná. Akonáhle však bolo dieťa obriadené, vrhla som sa na balíček (inak sa to ani nazvať nedá) a trhala som papier jedna radosť. Tušíte čo to bude?
A tu sa už vynára nový prírastok do mojej knižnice. Priznám sa bez mučenia, že originál kniha 50 odtieňov sivej ma vôbec nezaujala, takže som stavila kartu na paródiu a uvidím čo to prinesie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára