pondelok 2. februára 2015

Mesačná chvastačka - Január 2015

Toto meme má na svedomí Judit.

Pri zakladaní blogu som rozmýšľala, či sa budem zapájať do nejakých projektov, alebo meme. Najprv som myslela, že pravidelne nie, možno sem-tam, ak ma niečo osloví, ale keďže už dlhú dobu sledujem rôzne "chvastačky", prírastky a iné množstevné zhŕňanie kníh, ktoré teda ja naozaj milujem (a oveľa viac kníh nakupujem ako poslednú dobu stihnem prečítať), budem sa chvastať aj ja. Nie, neberte to naozaj ako chvastanie, ani vystatovanie peniazmi (z rodičovskej "štátnej podpory" sa naozaj vyskakovať nedá), ale keď sa chce, aj to málo sa ušetriť dá.


Kúpené knihy:
Milujem knihy v zľave, najmä ak za nich môžem zaplatiť desatinu ich pôvodnej ceny. Je však na zlosť, že takéto zľavy sú permanentne v Čechách (Slovensko nejako stále obchádzajú) a väčšina portálov, ktorá takéto zľavy ponúka, knihy na Slovensko nezasiela. To bol aj prípad povianočných zliav v Baronete, a keďže v Prahe ani nikde v okolí nikoho nepoznám, smútila som 2 dni... ale, potom som našla internetový obchod ktorý mal tie isté knihy možno o pár centov drahšie, ale s veľmi výhodným poštovným ku mne domov :-)


Cole Kresley - V říši Loru 3 - Závod o život
Cole Kresley - V říši Loru 4 - Nedostižný přírak
Cole Kresley - V říši Loru 5 - Temné touhy
Crossan Sarah - Dech
Duncan Lois - Temnou chodbou
Hulick Douglas - Mezi zloději
Chance Karen - Cassandra Palmer 3 - Obejmi noc
Chance Karen - Cassandra Palmer 4 - Proklej svítaní


Laybourne Emmy - Monument 14
Ness Patrick - Voláni netvora
Price Kalayna - Alex Craft 3 - Vzpomínky stínu
Rice Anne - Dar vlka
Ward J.R. - Padlí andělé 3 - Závist
Ward J.R. - Srdce ze zlata

Vzhľadom k tomu že mi ešte ostali peniaze (nie, naozaj sa nechvastám, ale doučujem a som v tom fakt dobrá - ok, teraz sa chvastám), tak som urobila ešte jednu menšiu objednávku. Ja viem, som proste baran, a okrem extrémnej tvrdohlavosti trpím aj extrémnym míňaním a absolútnou neschopnosťou niečo ušetriť (respektíve čo ušetrím, miniem na knihy) :-D


Clare Cassandra - Nástroje smrteľníkov 2 - Mesto popola
Paolini Christopher - Odkaz dračích jazdcov 3 - Brisingr
Ness Patrick - Chaos 2 - Temný ráj
Laurie Kilmartin, Karen Moline, Alicia Ybarbo, Mary Ann Zoellner - Otrasná matka
Z upířích archivu, kniha II.

Darované knihy:
Tento mesiac nehrozí žiaden sviatok, takže ani žiaden dar.

Vyhrané knihy:
Žiadne, na súťaže šťastie nemám (aspoň že mi praje v láske a teda ďakujem tomu hore za môjho manžela :-)

Knihy na zrecenzovanie:
Keďže nemám žiadnu spoluprácu, tak žiadne :-)

Vymenené knihy:
Áno, knihy si kupujem za účelom prečítania a schovávania v mojej krásnej knižnici. Sú však knihy, ktoré si chcem prečítať, ale nechcem si ich nechať, prípadne "musím" uvoľniť miesto pre ďalšie knihy. V tom prípade ich radšej vymením za niečo, čo ma zaujme (a za čo nemusím míňať peniaze navyše).


Dauxoisová Jacgueline - Nefertiti
Howey Hugh - Silo
Roth Veronica - Rezistencia
Stiefvater Maggie - Nářek

A ešte pohľad na všetky knihy spolu. Utešená kôpka, že?


Toto meme má na svedomí Judit.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára