nedeľa 5. februára 2017

Mesačná chvastačka - September 2016

Toto meme má na svedomí Judit.
Cieľom je ukázať knihy, ktoré sme si za daný mesiac kúpili, vymenili, dostali, našli, alebo nejakým iným spôsobom k nim prišli a stali sa ozdobou našej knihovníčky.

Ja viem, že dátum na vrchu tohto článku vôbec nie je septembrový, a nie je ani začiatok októbra. Na svoju obranu musím uviesť, že žiadnu výhovorku nemám. Jednoducho sa mi určitú dobu nechcelo pridávať články z určitých rubrík, i keď ako koncepty sa niekde v blogovom vesmíre nachádzali. Ibaže som ich nezverejňovala, stále odkladala a práve nastal čas ich všetky popresúvať do kolónky uverejnené = vybavené :-)

Kúpené knihy:
Razím heslo, že kúpených kníh nikdy nie je dosť. A v septembri som nakupovala a nakupovala.

V prvom rade som si chcela doplniť knihy, ktoré mi dielovo v knihovníčke chýbali:
Shepardová Sara – Hra lží - Hra lží 1
Shepardová Sara –Hra lží 2 – Nikdy v živote
Mead Richelle - Pokrevní pouta 3 – Indigové kouzlo
Grylls Bear - Mise přežít 1 – Zlato bohů

A prišlo aj na novinky - Maas Sarah J. - Vymaľovanka k sérii Trón zo skla,
či starinky zo zaujímavou anotáciou Berry Nina – Tak trochu jiná 1 - Tak trochu jiná.
Prišla aj objednávka z Levných kníh, ktoré doplnili zásobu kvalitných kníh, a ja som si niektoré z tých kníh priala mať doma:
Rollins James – Sigma Force 8 – Rodokmen smrti
Rollins James – Sangvinisté 1 – Krvavé evangelium
Torreová Alessandra R. – Dívka z 6E
Pierceová Meredith Ann – Temný anděl 3 – Ravennina perla
Springerová Kristina – Espressologie
Crichton Michael – Jurský park

A rozšírila som si knižné obzory. Respektíve som sa rozhodla prečítať si niečo aj z iného žánru literatúry:
Jackson Vina – 80 dní 1 – Barvy smyslnosti
Jackson Vina – 80 dní 2 – Barvy dychtivosti
Jackson Vina – 80 dní 3 – Barvy naplnění

Darované knihy:
Tento mesiac nehrozí žiaden sviatok, takže ani žiadny dar.

Vyhrané knihy:
Tento mesiac mám viac šťastia v láske, ako vo výhrach.

Knihy na zrecenzovanie:
Tento mesiac nič, spoluprácu nemám žiadnu, takže šťastie na recenzné výtlačky som tento mesiac nemala.

Vymenené knihy:
V tejto rubrike je to na striedačku. Raz sa darí viac, inokedy menej. Tento mesiac sa mi darilo viac ako výborne.

Opäť musím poďakovať skvelej skupinke na Modrom koníkovi za výmeny:
Glukhovsky Dmitry – Soumrak
Austen Jane - Rozum a cit
Austen Jane - Pýcha a predsudok
Berry Steve – Cotton Malone 1 - Odkaz templárskych rytierov
Stoneová Tamara Ireland – Čas mezi námi 1 - Čas mezi námi

Detské knihy:
Snažím sa kupovať aj detské knihy pre môjho Lukáška, predsa len, musí byť sčítané dieťa po mamke.

Prvá kniha je staršia Krtko Rudko a jeho priatelia ,
ale druhá je naozaj super s rôznymi hrami ktoré síce viac zatiaľ bavia mňa, ale Lukino má len 4 roky, tak čo by som chcela, že? - Hry a úlohy na každý deň / Vymaľovanky na každý deň

A konečne sa mi podarilo skompletizovať celú zbierku a doplniť si chýbajúce knihy do série:
Blytonová Enid – Slávna päťka 1 – Päťka na ostrove pokladov
Blytonová Enid – Slávna päťka 3 – Päťka na úteku
Blytonová Enid – Slávna päťka 5 – Päťka v karavane
Blytonová Enid – Slávna päťka 12 – Päťka ide k moru
Blytonová Enid – Slávna päťka 14 – Päťka nezaháľa
Blytonová Enid – Slávna päťka 19 – Päťka na Diabolských skalách
Blytonová Enid – Slávna päťka 21 – Päťka znova spolu

Sfilmované knihy:
Áno, áno, nakupujem aj dvdčka, hlavne ak majú základ v knihách.

A som hrdou majiteľkou originálneho DVD - Divergencia.

Nájdené knihy:
Pridala som novú rubriku. Nájdené knihy sú knihy, ktoré niekde nájdem. Pre vysvetlenie: u nás na sídlisku máme knižný regál s knihami samozrejme, z ktorých si môžeme vziať knihy ktoré sa nám páčia, doniesť knihy ktoré už doma nechceme a ktoré si možno nájdu nových majiteľov. Je to taká výmena kníh zadarmo, pri ktorej ale nespoznáme bývalého, ani nového majiteľa danej knihy. Podľa mňa je to super nápad. Avšak niekedy nenájdem nič, ako to bolo aj v septembri.

A na koniec kompletná fotka nakúpených a vymenených kníh:

Opäť krásnych 29 kníh (Slávnu päťku som zabudla nafotiť), takže na foto je len 22 kníh. A ďalšie mesiace to bude len horšie a horšie :-)

2 komentáre:

  1. Slávnu päťku zbieram tiež, môže byť aj tisíc nových vydaní, ale tomuto sa žiadne nevyrovná. ♥ Zatiaľ mám tri diely. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý deň, chcem sa opýtať, či náhodou nepredávate knihu Indigové kouzlo od Richelle Mead. Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť