nedeľa 5. februára 2017

Mesačná chvastačka - December 2016

Toto meme má na svedomí Judit.
Cieľom je ukázať knihy, ktoré sme si za daný mesiac kúpili, vymenili, dostali, našli, alebo nejakým iným spôsobom k nim prišli a stali sa ozdobou našej knihovníčky.

December je skvelý mesiac. Človek očakáva Vianoce, chystá darčeky, nakupuje ako besný a... v polovici mesiaca mu dôjde, že ak si nekúpi knižné darčeky sám, tak mu ich nekúpi nikto. Ešteže existujú rôzne fóra, blogy a iné knižíškovské vianočné akcie.

Kúpené knihy:
Po uvedomení si toho, že ak chcem nejaké knihy, musím si ich kúpiť sama, som začala opäť objednávať, hm hm.

Tentoraz som vyskúšala stránku nejlevnejsi-knihy.cz, ktorá mala naozaj lacnejšie knihy ako hocikde u nás a aj s poštovným som ušetrila pár eur:
Meyer Marissa – Měsíční kroniky 2 – Scarlet
Tiernan Cate – Wicca 1 - Wicca
Hamilton L.K. - Anita Blake 18 – Flirt
Lu Marie – Mladí vyvolení 1 - Mladí vyvolení
Pettersen Siri – Havraní kruhy 1 - Ódinovo dítě

Na knihu Tolkien J. R. R. – Silmarillion som narazila v antikvariáte.

Plánovane som sa ocitla aj v Prahe (na koncerte Enrique Iglesiasa) a neplánovane som navštívila aj Levné knihy, keďže sme sa z drahým flákali po meste. A môžem ja vyjsť z Levných kníh bez kníh? No nemôžem:
Kadrey Richard – Sandman Slim 1 – Sandman Slim
Kadrey Richard – Sandman Slim 2 – Zabij mrtvé
Kadrey Richard – Sandman Slim 3 – Aloha z pekla
Wilhelm Andreas – Hybrid
Preston Douglas – Wyman Ford 4 – Projekt Kraken

Na konci mesiaca,konkrétne 30.decembra sme si celá rodinka urobili malý výlet po severnom Slovensku. Milujem cestovanie vlakom a prezeranie miest a námestí, všade tam, kde vystúpime. Tu sme konkrétne vystúpili v Liptovskom Mikuláši a moje kroky smerovali do obchodu Knihy pre každého:
Loureiro Manel – Apokalypsa Z 1 – Začiatok konca
Asher Jay a Macklerová Carolyn – Facebook ti povie
Stein Garth – Záblesk svetla
Bosco Federica – Zamilovaná do anjela 3 – Anjelská láska

Darované knihy:
V decembri mám síce meniny, ale všetko toto sú knihy patriace pod Vianočný stromček.

Tohto roku som sa nezapojila len do jedného Knižíška, ale rovno do dvoch. Jedného blogového, a jedného na Modrom koníkovi. A dostala som 3 krásne knihy:
Hockingová Amanda – Kroniky Kaninu 1 – Mrazivý oheň
McGeeová Katharine – Tisící patro
Jamesová Lauren – První konec

Keďže pracujem v knižnici a na starosti mám katalogizáciu a doplňovanie fondu (laicky nakupujem knihy do knižnice, takže spolupracujem s dodávateľmi, veľkoskladmi, vydavateľstvami a tak podobne), rozhodli sa dvaja z nich, že mi poďakujú za spoluprácu. Od spoločnosti I.M.I. Imrich Hájik som dostala knihu Mead Richelle – Diamantový dvor 1 – Diamantový dvor.
A od pána Šelenga z vydavateľstva Ikar tieto tri krásky:
Montgomeryová Lucy Maud – Anna 6 – Annine lásky
Montgomeryová Lucy Maud – Anna 7 – Anna v Glene St. Mary
Montgomeryová Lucy Maud – Anna 8 – Annina dcéra Rilla

Za čo im zo srdca ďakujem.

Vyhrané knihy:
Tento mesiac mám viac šťastia v láske, ako vo výhrach.

Knihy na zrecenzovanie:
Tento mesiac nič, spoluprácu nemám žiadnu, takže šťastie na recenzné výtlačky som tento mesiac nemala.

Vymenené knihy:
V decembri mi výmeny nešli, takže nič.

Detské knihy:
Sfilmované knihy:
Áno, áno, nakupujem aj dvdčka, hlavne ak majú základ v knihách.

A som hrdou majiteľkou originál DVD - Hunger games 1.

Nájdené knihy:
Pridala som novú rubriku. Nájdené knihy sú knihy, ktoré niekde nájdem. Pre vysvetlenie: u nás na sídlisku máme knižný regál s knihami samozrejme, z ktorých si môžeme vziať knihy ktoré sa nám páčia, doniesť knihy ktoré už doma nechceme a ktoré si možno nájdu nových majiteľov. Je to taká výmena kníh zadarmo, pri ktorej ale nespoznáme bývalého, ani nového majiteľa danej knihy. Podľa mňa je to super nápad.

Našla som tam jednu detskú knihu, je to však tretí diel - Pershalová Mary K. - Ruby Clair 3 – Bezradný duch . Aj napriek tomu ju prečítam a posuniem ďalej.

A na koniec kompletná fotka nakúpených a vymenených kníh:

Opäť nádherná kôpka 23 kníh. Pomaly sa začínam ustaľovať na čísle 20. Netuším, či niekedy tých nákupov kníh bude aj pod 10. Záleží to od toho, ako rýchlo presvedčím drahého, že mi treba ďalšiu knižnicu :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára