nedeľa 5. februára 2017

Mesačná chvastačka - November 2016

Toto meme má na svedomí Judit.
Cieľom je ukázať knihy, ktoré sme si za daný mesiac kúpili, vymenili, dostali, našli, alebo nejakým iným spôsobom k nim prišli a stali sa ozdobou našej knihovníčky.

Prišiel november, november, november a s ním moja služobná cesta na Bibliotéku. Tešila som sa na ňu pomaly už od septembra, a vzhľadom na to, ako ma vyžmýkala z peňazí, na ňu budem spomínať ešte aspoň dva mesiace.

Kúpené knihy:
Takže, čo všetko som si v novembri kúpila? Asi by sa to dalo charakterizovať vetou: "Všetko, čo som videla!"

Ako prvú som si v novembri kúpila knihu Elfgren Sara B. – Kruh 3 – Kľúč , ktorá bola za super cenu v kníhkupectve Knihy pre každého.
A toto všetko je už Bibliotéka. Ako aj minulý rok, nakupovala som knihy aj mame a kamarátke (tie už odišli ku svojím majiteľkám), takže sú tu len moje úlovky:
Adamec Miroslav – V peřině
Barker Clive – Knihy krve IV-VI
Berry Steve – Cotton Malone 5 – Pařížska pomsta
Berry Steve – Cotton Malone 6 – Císařova hrobka
Faková Silvia – Kusaj prehovoril
Jamesová Syrie – Dracula, má láska
Jóriová Vanessa – Za múrom
Körnerová Hana Marie – Andělská tvář 1
Klepáčová Eva a Zíma Josef – Princ a káča
Kerner Ian a Raykeil Heidi – Bábätko alebo manžel?
Kičin Dávid – Mikuláš Černák
Lord Gabrielle – Spiknutí 365 1 – Leden
Maas Sarah J. – Trón zo skla (novela) 3 – Vrahyňa v podsvetí
Macháčová Adriana – Striptíz duší
Reading Mario – Nostradamus 2 - Mayské proroctví
Rollins James – Sigma Force 7 – Ďáblová kolonie
Spellingová Tori a Liftinová Hilary – hisTORIe
Stevenson Robert Louis – Černý šíp
Stirling S.M. – T2 1 – Infiltrátor
Stuberová Hedwig Maria – Pomôžem ti piecť
Studeničová Marika – Milenec
Wurm Monika – Rockové tango
Zakopčan Marek – Plamene hriechu

Toto je taká malá chuťovka, alebo podpísaná kniha od Moniky Wurm:

Darované knihy:
Tento mesiac nehrozí žiaden sviatok, takže ani žiadny dar.

Vyhrané knihy:
Tento mesiac mám viac šťastia v láske, ako vo výhrach.

Knihy na zrecenzovanie:
Tento mesiac nič, spoluprácu nemám žiadnu, takže šťastie na recenzné výtlačky som tento mesiac nemala.

Vymenené knihy:
Aj napriek nákupnému ošiaľu sa mi podarilo vymeniť knihy.

Síce len dve, ale aj tie sa počítajú:
Lee Patrick – Nočný bežec
Perry Tasmina – Zlatokopky

Detské knihy:
Aj Lukáškovi som doniesla knihy z Bibliotéky.

Vybrala som knihy o autách (ja viem,kto by nemal rád Bleska):
Autá – Veselí kamaráti
Autá 2 – Zábava so samolepkami

Sfilmované knihy:
Áno, áno, nakupujem aj dvdčka, hlavne ak majú základ v knihách. Tento mesiac ma žiadne neupútalo.

Nájdené knihy:
Pridala som novú rubriku. Nájdené knihy sú knihy, ktoré niekde nájdem. Pre vysvetlenie: u nás na sídlisku máme knižný regál s knihami samozrejme, z ktorých si môžeme vziať knihy ktoré sa nám páčia, doniesť knihy ktoré už doma nechceme a ktoré si možno nájdu nových majiteľov. Je to taká výmena kníh zadarmo, pri ktorej ale nespoznáme bývalého, ani nového majiteľa danej knihy. Podľa mňa je to super nápad. Avšak nič som nenašla.

A na koniec kompletná fotka nakúpených a vymenených kníh:

Celkovo som z novembra dosť prekvapená. 25 kníh. Neviem či je to veľa, alebo málo, ale mala som pocit, že by som ich nakúpila i viac, len väčšinu už mám asi doma. Asi budem to moje nakupovanie musieť obmedziť - aspoň na určitú dobu :-) Možno :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára