nedeľa 5. februára 2017

Mesačná chvastačka - Október 2016

Toto meme má na svedomí Judit.
Cieľom je ukázať knihy, ktoré sme si za daný mesiac kúpili, vymenili, dostali, našli, alebo nejakým iným spôsobom k nim prišli a stali sa ozdobou našej knihovníčky.

Október bol veľmi kľudný mesiac. Za prvé som sa držala skrátka, pretože som vedela, že v novembri pôjdem na Bibliotéku a vyšantím sa z peňazí. A za druhé, neboli nejaké veľké zľavy, každý na Slovensku sa chystal na november. Tak čo som mala nakúpiť??

Kúpené knihy:
Aj napriek ťažkej situácii na trhu kníh, a pomalom šetrení, som si niečo našla.

Najprv to boli dve knihy na malom výlete v Prešove. Tamojšia predajňa TK Libri má niekedy zaujímavé zľavy:
Lane Andy & Simpson Paul – Akta Bond:Neoficiální pruvodce světem agenta 007
Lever James – Ja, Cheeta (Hollywood očima nejlepšího zvířecího herce všech dob).

Knihu Holder Nancy – Kráska a zvíře 1 – Pomsta som zase našla na nete.
Po pomalom presúšaní sa na internete som konečne natrafila na výpredaj českých kníh z vydavateľstva Baronet a keďže som vedela, že tých na Bibliotéke určite neuvidím, pustila som sa do objednávky:
Crossan Sarah – Dech 2 – Vzdor
Towle Samantha – Trable
Kenner Julie – Most Wanted 1 – Vytoužený
Kenner Julie – Most Wanted 2 – Nažhavený
Kenner Julie – Most Wanted 3 – Rozpálený

Ešte stále nekončím, keď už má prísť veľký balík, tak nech stojí za to:
Evans Katy – V ringu 1 – V ringu
Evans Katy – V ringu 2 – Šance
Evans Katy – V ringu 3 – Remy
DeCandido Keith R.A. – Ospalá díra – Děti revoluce
Lynn J. – Frigid 1 – Jako led

Darované knihy:
Tento mesiac nehrozí žiaden sviatok, takže ani žiadny dar.

Vyhrané knihy:
Tento mesiac mám viac šťastia v láske, ako vo výhrach.

Knihy na zrecenzovanie:
Tento mesiac nič, spoluprácu nemám žiadnu, takže šťastie na recenzné výtlačky som tento mesiac nemala.

Vymenené knihy:
Nepodarila sa mi žiadna výmena, proste nič.

Detské knihy:
Ani Lukino nedostal žiadnu knihu.

Sfilmované knihy:
Áno, áno, nakupujem aj dvdčka, hlavne ak majú základ v knihách.

Nájdené knihy:
Pridala som novú rubriku. Nájdené knihy sú knihy, ktoré niekde nájdem. Pre vysvetlenie: u nás na sídlisku máme knižný regál s knihami samozrejme, z ktorých si môžeme vziať knihy ktoré sa nám páčia, doniesť knihy ktoré už doma nechceme a ktoré si možno nájdu nových majiteľov. Je to taká výmena kníh zadarmo, pri ktorej ale nespoznáme bývalého, ani nového majiteľa danej knihy. Podľa mňa je to super nápad.

Našla som knihu Baedeker Turistický sprievodca – Paríž , a keďže by som sa do Paríža chcela niekedy dostať a ešte som tam nebola, vzala som si baedeker domov.

A na koniec kompletná fotka nakúpených a vymenených kníh:

Krásnych 14 kníh. Po minulých mesiacoch je to malá kôpka, ale prichádza november, takže sa môžte tešiť :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára