utorok 17. mája 2016

Harrisová Rachel - Moje sladké šestnáste storočie 3: Môj nie príliš sladký život

Vydal: CooBoo, 2015
Väzba pevná bez prebalu
Počet strán: 213
Jazyk: slovenský

Anotácia:
Cat Crawfordová chce byť normálna – teda aspoň natoľko normálna, ako môže byť niekto z Hollywoodu. Zdá sa, že osud jej prianie naplní: má úžasného priateľa Lucasa, skvelú sesternicu Alessandru, ktorá s ňou býva, a otca, čo sa plánuje po druhý raz oženiť, tentoraz však s fantastickou budúcou nevlastnou mamou.

Všetko vyzerá idylicky až do chvíle, keď sa jej hýrivá matka neobjaví v televízii s tým, že chce svojej dcére povedať niečo dôležité... a v médiách, ako inak, vypukne šialenstvo. Lucas Capelli vie, že jeho osud je vo hviezdach zapísaný po boku Cat, a preto sa zo všetkých síl snažil, aby ju získal. Lucas má však, nanešťastie, svoje vlastné problémy, s ktorými bude musieť zápasiť.

Keď sa odhalia tajomstvá, objavia sa klebety a svet všetko sleduje, Cat s Lucasom si uvedomia, že ak chcú zostať spolu, nečaká ich len boj s osudom... tentoraz však ide skôr o boj s ich vlastnou neistotou. A ešte aj o tých, čo sú im stále v pätách...

A ako to vidím ja?
Najslabší diel série. Žiaľ, tak, ako som bola prekvapená z prvého dielu, nadšená z toho druhého, nastalo u mňa menšie sklamanie. Nielen kvôli rozsahu strán, ktoré bolo najmenšie zo všetkých troch častí, ale mám pocit, že polovicu vecí som sa nedozvedela. Myslím, že autorka túto knihu ukončila prirýchlo, neusporiadane a nedala do poriadku určité veci. Možno si necháva voľný priestor na ďalšie časti, ďalšie knihy, ale..

Ale, niektorí spisovatelia nevedia, kedy danú sériu ukončiť. Zbytočne ju naťahujú, rozpitvávajú a ak náhodou neukončia, alebo si povedia, že napíšu niečo iné (alebo sa vydavateľstvá rozhodnú že pokračovanie už nevydajú, lebo sa slabo predávajú prvé časti), nastáva veľký problém pre čitateľa. Nevie, ako skončili ich hrdinovia, ako sa uzavrel celý príbeh a prichádza rozčarovanie, čo je ešte horšie ako hnev.

V tejto knihe sa má Cat fajn do chvíle, kedy jej biologická matka odhalí, že ešte pred Cat mala syna, ktorého dala na adopciu. A teda Cat má brata. Navonok úplne identického ako jej pra-pra bratranec z minulosti Cipriano (inak skutočný brat našej Less – Alesandry). Ale v týchto knihách sa to podobnosťou len tak hemží, veď aj Catin priateľ Lucas Capelli je nielen potomkom jej Lorenza, ale ešte aj jeho celkom verným dvojníkom.

Ak chcete vedieť aký ten brat je, kde dovtedy žil, ako k nemu Catina matka prišla, ako sa s tým Cat zmieri, či sa jej otec druhýkrát ožení, ako dopadne svadba, ako pokračuje láska s Lucasom, či im do toho niečo príde, alebo ich nerozdelí nič, či je Less šťastná s Austinom, alebo sa vrátila do Florencie, alebo niečo...prečítajte si knihu. Alebo nie. A možno to ani po prečítaní nezistíte, hm, hm...

Moje hodnotenie:
(Stupnica: 1 - odpad, nedočítala som, 2 - nič moc, len som to prečítala, ale nič mi kniha nedala 3 - celkom fajn, taký priemer, 4 - zaujímavá kniha, určité časti vo mne rezonujú, 5 - wau, túto knihu milujem, 1/2 hviezdičky pridávam ak sa neviem rozhodnúť medzi dvoma hodnoteniami)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára