štvrtok 24. decembra 2015

Glines Abbi - Rosemary Beach 2: Nikdy viac

Vydal: Ikar, 2015
Väzba pevná s prebalom
Počet strán: 248
Jazyk: slovenský

Anotácia:
Práve keď sa Blaire poddá citom k nevlastnému bratovi, Rush jej odhalí také zničujúce tajomstvo, že nie je schopná odpustiť mu. Vzdá sa prísľubu večnej lásky, odíde z Rosemary Beach a vráti sa do rodného mestečka v Alabame, aby si Rusha navždy vymazala z pamäti.

Plány jej skomplikuje nečakaná novina a Blaire nezostáva nič iné, len dôverovať mužovi, ktorého už nechce ani vidieť. Zmieta sa medzi Rushovou ukrutnou túžbou získať ju naspäť a pudom sebazáchovy. Bojí sa, že sa znova popáli. Netuší, či koná správne.

Čo ak spraví najväčšiu chybu vo svojom živote? V hre nie je len jej budúcnosť.

A ako to vidím ja?
Pozor, nasledujúcu recenziu čítajte len tí, ktorí ste už prečítali prvý diel! Prečo? Pretože ak chcem nadviazať a niečo o tejto druhej časti napísať, musím prezradiť, čo sa odohrávalo na konci prvej časti a teda ako skončila, keďže na to nadväzuje táto druhá časť :-)

Skončili sme teda pri tom, ako sa Blaire zamiluje do Rusha, ako „tancujú“ svoje posteľové tango (ok, tak sexujú ostošesť) a ako má stále Blaire pocit, že sa pred ňou niečo tají a že k nej Rush nie je celkom úprimný. A tadá, nastáva čas odhaliť veľké tajomstvo. Blairin otec od nich neodišiel len tak pre nič za nič, ale po smrti jej sestry si to namieril k žene, ktorú miloval pred tým a s ktorou má taktiež dcéru. Áno, áno, zlá Rushova sestra Nan je taktiež aj sestrou Blaire.

Blaire to neunesie, odíde od Rusha, vráti sa naspäť do rodného mesta, ibaže tam nastáva problém druhý. To že je bez financií je vedľajšie, aj by si ich zarobila, ale môže pracovať len určitú dobu. Čaká totiž Rushovo dieťa. A tak sa vracia späť.

A opäť sme tam, kde sme boli v prvej časti. Rush sa potáca medzi láskou k Blaire, očakáva svoje dieťa, ale taktiež ho využíva i Nan a niekedy by si podľa mňa zaslúžil pár po papuli. Chlap má byť podľa mňa v prvom rade pri svojej žene a dieťati a nie behať zakaždým preč, keď Nan zaplače, lebo...otec ju asi nemá rád, chlapi ju nemajú rady, svet ju nemá rád...panebože, dajte mi dakto guľovnicu, tá otravná mrcha mi lezie fakt na nervy.

Na druhej strane, ubudlo trochu sexu (až taká škoda to nie je, konečne sa tam niečo dialo), vyfarbili sa niektoré postavy (a niektoré sú fakt sympatické a vyzerá to, že možno budú mať samostatné časti so svojim príbehom) a nebola by to opäť Abbi Glines, aby mi na záver nenaservírovala poriadnu facku. Objaví sa totiž v parádnom poslednom vstupe slávny muzikant – Rushov otec. Och Bože, čo bude v tretej časti? Prečo mi toto robí?

EDIT: Priznávam sa, nečítala som originál preloženú knihu (keďže som nevydržala čakať kým ju kúpia do knižnice), preto nastali trošku zmeny v konci knihy (a mojej recenzie). Originál knihy končí odhalením, že Rush a Blaire čakajú chlapca. Ja som našla na nete preloženú druhú časť s trochu iným koncom :-D

Moje hodnotenie:
(Stupnica: 1 - odpad, nedočítala som, 2 - nič moc, len som to prečítala, ale nič mi kniha nedala 3 - celkom fajn, taký priemer, 4 - zaujímavá kniha, určité časti vo mne rezonujú, 5 - wau, túto knihu milujem, 1/2 hviezdičky pridávam ak sa neviem rozhodnúť medzi dvoma hodnoteniami)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára