utorok 2. januára 2018

Svet Knihy Praha 2017

Alebo:
Knihy, knihy knihy (prežije to manžel na tretíkrát?)
Kedy ideme do Prahy? Nemám čo čítať... (mamin povzdych)

A bolo rozhodnuté. Treba ísť do Prahy. Kultúrne sa vyžiť, popozerať všetko, čo sme ešte nevideli a samozrejme nakúpiť knihy. Nech máme s mamou čo čítať, ukladať do políc a s láskou opatrovať.
Môj drahý manžel sa mi už síce začína vyhrážať, že tých kníh máme doma nejako priveľa a či to ešte stále myslím vážne s tými nákupmi... Na druhej strane to zatiaľ toleruje (netuším dokedy, ale zatiaľ ma nevysťahoval :-D ).
Opäť sme išli na dlhšie, opäť na 3 dni a opäť som si nechala sobotu na veľtrh. Avšak čestne prehlasujem, je to posledný krát.

Keď som totiž zbadala, čo sa to deje pred vchodom, nebolo mi všetko jedno. A to som netušila, že strávim vyše hodiny v rade, aby sme si mohli kúpiť lístky. Čo sa celá Praha vydala na Svet knihy? Toto je naozaj poslednýkrát, čo som sa tu trepala v sobotu. Vraj v piatok bolo menej ľudí. Ok, v roku 2018 tam pôjdem v piatok. Ale nikdy, fakt nikdy už nepôjdem v sobotu.

Opäť ďakujem Albatrosu za detský kútik, manžel so synátorom už vedeli, ktorým smerom sa majú vydať a my s mamou sme utekali rýchlo ku knihám. Drahý mi dal hodinu, potom vraj opúšťa veľtrh so mnou či bezo mňa :-)
Pravdu povediac, netuším, či už naozaj všetko doma mám, alebo ma nič neupútalo, alebo neboli až také zľavy ako som si predstavovala. Pretože na veľtrhu som kúpila 4 (fakt len 4!!!) knihy. Aj teraz po čase rozmýšľam, či som nebola chorá, alebo som netrpela nejakou amnéziou, výpadkom pamäte, či čiastočným šialenstvom, lebo toto je už extrém aj na mňa.
Na druhej strane, konečne sa mi podarilo presvedčiť vedenie mojej knižnice (pani riaditeľku :-D ), že Svet knihy je fakt super služobná cesta a do našej knižnice sa hodia aj české knihy, nielen slovenské. Takže som navštívila stánky viacerých českých vydavateľstiev (toto bol stánok Baobabu) a vliekla do Košíc 20ks kníh do knižnice.
Posledná fotka pred cestou domov a mohli sme ísť na vlak. Musím sa priznať, z Prahy som tých kníh niesla viac, keďže som deň predtým (rozumej piatok) neodolala Levným knihám:
Oproti roku 2016, kedy som kúpila 30 kníh, alebo v roku 2015 to bolo 21 kníh, bol rok 2017 naozaj slabší. Celkovo som si z Prahy odniesla 16 kusov kníh. Asi už naozaj všetko doma mám a musím to trochu preriediť. Keď mňa to nakupovanie tak baví :-P
Na záver musím pridať ešte jednu fotku. Malý sa odmietal hrať v kútiku, asi už z neho vyrástol, tak sa s drahým pomaly vybrali za nami a cestou skúšali všetko čo našli :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára