streda 3. januára 2018

Mesačná chvastačka - Jún 2017

Toto meme má na svedomí Judit.
Cieľom je ukázať knihy, ktoré sme si za daný mesiac kúpili, vymenili, dostali, našli, alebo nejakým iným spôsobom k nim prišli a stali sa ozdobou našej knihovníčky.

Pokračujem v nastavenom režime a vypúšťam ďalšiu chvastačku. No... s polročným zdržaním, je tam toho, nie? :-D

Kúpené knihy:
Netuším ako je to možné, ale pribudlo mi nejako menej kníh, ako v iných mesiacoch. Možno to bolo začínajúcim letom, alebo tým, že som šetrila na letnú dovolenku. A možno len ten vo hviezdach to vie.

Ako prvá mi pribudla táto kráska - Clare Cassandra – Tajomná temnota 1 - Polnočná dáma a naozaj netreba vysvetľovať prečo.
Potom som sa vrhla na dopĺňanie sérií a kníh od obľúbených spisovateľov, takže pribudli ďalšie tri knižky:
Culey Marianne – Strážci času 3 – Klíč
Rowlingová J.K. – Fantastické zvery a ich výskyt – Pôvodný scénar
Mead Richelle – Neslyšno

A nakoniec som na facebooku našla posledné z kúpených kníh:
Schwabová Victoria – Monstra z Verity 1 - Divoká píseň
Schreiber Ellen – Upíří polibky – Pokrevní příbuzní 1
Schreiber Ellen – Upíří polibky – Pokrevní příbuzní 2
Schreiber Ellen – Upíří polibky – Pokrevní příbuzní 3

Darované knihy:
Nie, nemala som ani sviatok, ani výročie, ale mám super kolegyne, ktoré vedia že milujem knihy.

Moja zlatá Janka si na mňa spomenula pri triedení a prataní knižnice, takže som odchádzala s veľkou taškou:
Cass Kiera – Selekcia 1 – Selekcia
Cass Kiera – Selekcia 2 – Elita
Cass Kiera – Selekcia 3 – Prvá
Cass Kiera – Selekcia 4 – Následníčka
Harrisonová Lisi – Monster High 1 – Stredná strašidelná
Berry Steve – Cotton Malone 4 – Rukopis Karla Velikého

Táto jediná mi chýbala ku kompletnej sérii - Gilligan Shanon – Vyber si vlastné dobrodružstvo 11 – Teror v Austrálii a Vierka mi ju darovala.

Konečne skompletizovaná séria Vyber si vlastné dobrodružstvo:

Vyhrané knihy:
Tento mesiac mám viac šťastia v láske, ako vo výhrach.

Knihy na zrecenzovanie:
Aj tento mesiac mi prišiel recenzný výtlačok od vydavateľstva Taktik.

Ženský román a triler v jednom nájdete v knihe Novosedlíková Andrea – Prenasledovaná. Viac si môžete prečítať >TUTO<

Vymenené knihy:
V júny sa mi nepodarila žiadna výmena.

Detské knihy:
Ani na detské knihy nejako nevyšli financie.

Sfilmované knihy:
Áno, áno, nakupujem aj dvdčka, hlavne ak majú základ v knihách. Avšak nenašla som žiadne, ktoré by ma zaujali.

Nájdené knihy:
Pridala som novú rubriku. Nájdené knihy sú knihy, ktoré niekde nájdem. Pre vysvetlenie: u nás na sídlisku máme knižný regál s knihami samozrejme, z ktorých si môžeme vziať knihy ktoré sa nám páčia, doniesť knihy ktoré už doma nechceme a ktoré si možno nájdu nových majiteľov. Je to taká výmena kníh zadarmo, pri ktorej ale nespoznáme bývalého, ani nového majiteľa danej knihy. Podľa mňa je to super nápad.
Našla som jednu knihu - Konkol Štefan – Pohrobok, ale netuším, kam som ju založila, takže ju neviem odfotiť :-)

A na koniec kompletná fotka nakúpených a vymenených kníh:

Ja viem, dostala som sa na číslo 17. Ešte stále je to dosť kníh, ale raz za čas sa môžem pochváliť, že som neminula až toľko veľa. Alebo nie? :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára