streda 3. januára 2018

Mesačná chvastačka - Júl 2017

Toto meme má na svedomí Judit.
Cieľom je ukázať knihy, ktoré sme si za daný mesiac kúpili, vymenili, dostali, našli, alebo nejakým iným spôsobom k nim prišli a stali sa ozdobou našej knihovníčky.

Začalo leto, dovolenky, výlety, na mňa doľahla čitateľská kríza... na vydavateľstvá uhorková sezóna a ja som sa tešila, že ušetrené peniaze z dovolenky ušetrím dlhšie a možno na niečo väčšie. Hm, hm, to všetci knihomoli si tak klamú sami sebe ako ja?

Kúpené knihy:
Dobre, dobre, tých nákupov nebolo až tak veľa. Len zopár. A kúpila som len tie knihy, ktoré som potrebovala.

Ako prvú knihu som hrozne potrebovala pokračovanie Trónu zo skla - Maas Sarah J. – Trón zo skla 4 – Kráľovná v tieňoch.
Na mojej obľúbenej knižnej stránke som vystihla dve knihy vo viac ako 60% zľave, tak to nekúpte:
Sparks Nicholas – Najdlhšia cesta
Pettersenová Siri – Havraní kruhy 2 – Plíseň

A urobila som jednu objednávku na stránke Levné knihy:
Heller Peter - Psí hvězdy
Cremerová Andrea - Smečka 4 – Kořeny
Rollins James – Sigma Force 1 - Písečná bouře

Pokračovanie objednávky v Levných knihách, len som to fotila na dvakrát, keďže som netušila, kam som knihy založila:
Gibbins David – Jack Howard 5 - Trojská maska
Coleová Courtney – Paradise diaries 1 - Danteho holka
Shepardová Sara - Roztomilé malé lhářky 2 – Nevinné
Shepardová Sara - Roztomilé malé lhářky 3 – Dokonalé
Klabouchová Petra - Upíří storky 1 – Prokletí upíru
Blacková Holly - Panenka z kostí

Darované knihy:
Žiaden sviatok = žiaden dar.

Vyhrané knihy:
Tento mesiac mám viac šťastia v láske, ako vo výhrach.

Knihy na zrecenzovanie:
Tento mesiac nič, začala uhorková sezóna.

Vymenené knihy:
Nepodarila sa žiadna výmena. Radšej knihy zhromažďujem, ako sa ich vzdávam.

Detské knihy:
Opäť nič.

Sfilmované knihy:
Áno, áno, nakupujem aj dvdčka, hlavne ak majú základ v knihách. Ale nič som nenašla.

Nájdené knihy:
Pridala som novú rubriku. Nájdené knihy sú knihy, ktoré niekde nájdem. Pre vysvetlenie: u nás na sídlisku máme knižný regál s knihami samozrejme, z ktorých si môžeme vziať knihy ktoré sa nám páčia, doniesť knihy ktoré už doma nechceme a ktoré si možno nájdu nových majiteľov. Je to taká výmena kníh zadarmo, pri ktorej ale nespoznáme bývalého, ani nového majiteľa danej knihy. Podľa mňa je to super nápad. Ibaže ani knihy som nenašla žiadne.

A na koniec kompletná fotka nakúpených a vymenených kníh:

Nafotená je raz polovica a druhýkrát zase polovica, lebo keď ja založím knihy, stojí to za to ich vykutrať. Hm, len keby som vedela hneď, kam, do pekla, som tie knihy vopchala... Potom by som ich nehľadala ako blázon...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára