piatok 9. júna 2017

Mesačná chvastačka - Apríl 2017

Toto meme má na svedomí Judit.
Cieľom je ukázať knihy, ktoré sme si za daný mesiac kúpili, vymenili, dostali, našli, alebo nejakým iným spôsobom k nim prišli a stali sa ozdobou našej knihovníčky.

Apríl sa niesol v štádiu šetrenia. Chystala som sa na máj, na Svet knihy, na nákupy v Levných knihách, na Prahu a teda, aj keď som niečo kúpila, nebolo toho tento mesiac až tak veľa. Našťastie.

Kúpené knihy:
Možno ste už zaregistrovali, že známa značka kníhkupectiev TK Libri, alebo Libri na Slovensku skončili. Postupne sa zatvárali jednotlivé predajne a knihy sa vo veľkom sťahovali do Košíc, kde nastal jeden veľký výpredaj s 50-75% zľavami. O tom-potom, že som sa vybláznila s knižničnými peniazmi (keďže mám v knižnici na starosť nákup fondu), ale niečo som si musela predsa kúpiť i ja, že?

Ako veľký fanúšik Marilyn som si kúpila knihu, ktorú už doma mám, ale ktorá ma neomrzí asi nikdy - Feeney F.X. - Marilyn Monroe.
A ďalej to boli knihy:
McGurie Jamie – The Maddox Brothers 1 – Sladké zabudnutie
Harknessová Deborah – Príbeh čarodejnice 3 - Kniha života
Procházková Iva – Soví spev – Potopa

O týchto dvoch nádherných knihách sa dočítate v Unboxingu #28:
Clayton Marie – Marilyn Monroe: Unseen Archives
Buskin Richard – The Films of Marilyn Monroe

Posledným nákupom kníh bola objednávka z mojej obľúbenej stránky kniha.sk.(knihu Pod hladinou si požičala kolegyňa, takže ju tu nemám):
Alward Amy – Lektvar 1 – Deník alchymistky
Toyne Simon – Ruinská trilógia 3 – Veža
Pettrey Dani – Aljašská odvaha 1 – Pod hladinou

Darované knihy:
V apríli som žiaden sviatok nemala (keďže narodeniny som mala v marci). Tu ma však veľmi prekvapil náš distribútor z Ikaru - alebo osobný predajca, osobný objednávateľ, proste pán Radovan Šeleng, ktorý mi dodatočne prišiel zablahoželať aj s touto knihou.

Ani nemusím prezrádzať, že za toto má moju nehynúcu lásku a obdiv :-) - McCarthyová Ava - Mŕtve tajomstvo

Vyhrané knihy:
Tento mesiac mám viac šťastia v láske, ako vo výhrach.

Knihy na zrecenzovanie:
Tento mesiac nič, spoluprácu nemám žiadnu, takže šťastie na recenzné výtlačky som tento mesiac nemala.

Vymenené knihy:
V apríli sa nepošťastila žiadna výmena.

Detské knihy:
Nie, nenakupovala som ani tu nič.

Sfilmované knihy:
Áno, áno, nakupujem aj dvdčka, hlavne ak majú základ v knihách.
Doplnila som si zbierku ďalším originálom - Harry Potter a Relikvie smrti 1.

Nájdené knihy:
Pridala som novú rubriku. Nájdené knihy sú knihy, ktoré niekde nájdem. Pre vysvetlenie: u nás na sídlisku máme knižný regál s knihami samozrejme, z ktorých si môžeme vziať knihy ktoré sa nám páčia, doniesť knihy ktoré už doma nechceme a ktoré si možno nájdu nových majiteľov. Je to taká výmena kníh zadarmo, pri ktorej ale nespoznáme bývalého, ani nového majiteľa danej knihy. Podľa mňa je to super nápad. Ale nebol čas hľadať nejakú knihu.

A na koniec kompletná fotka nakúpených a vymenených kníh:

Ja neverím! Fakt, neverím. Ja mám len 10 kúskov. Akože, chcela som šetriť a nekupovať, ale až takto sa mi to podarilo, hm hm, neviem či niekedy budem ešte tak dobrá a dostanem sa pod číslo 10.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára