štvrtok 2. júna 2016

Mesačná chvastačka - Máj 2016

Toto meme má na svedomí Judit.
Cieľom je ukázať knihy, ktoré sme si za daný mesiac kúpili, vymenili, dostali, našli, alebo nejakým iným spôsobom k nim prišli a stali sa ozdobou našej knihovníčky.

Máj je krásny mesiac. Je mesiacom lásky a konečne aj mesiacom kníh. A tiež mesiacom, keď moja peňaženka horko zaplakala od vyčerpania. Prečo? Hm, čítajte ďalej a dozviete sa.

Kúpené knihy:
Začalo to celkom nevinne. Naozaj. Ja za toto všetko fakt nemôžem.

Podarilo sa mi zohnať prvý diel Grayová Claudia – Evernight 1 – Akadémie Evernight a taktiež som si v rámci jedného nákupu a jedného poštovného (z Čiech je to o držku) dokúpila knihy, ktoré som chcela už dávnejšie:
Alten Steve – Meg 2 – Hlubina
Stern Dave – Lara Croft: Tomb Rider 2 – Kolébka života

Potom som celkom neočakávane narazila na gorile na výpredaj českých kníh, kde som si za veľmi dobrú cenu kúpila knihy Green Sally – Napůl živý 2 - Napůl divoký a Green Sally – Napůl živý 1 - Napůl zlý a chýbajúci diel do série Harris Charlaine – Pravá krev 12 – Mrtvý bod .
Posledným nákupom prvého týždňa bola kniha Crichton Michael – Kongo , ktorú som objavila v záložni za 1 euro.

Ako správny knihomoľ obchádzam stránky obľúbených knižných e-shopov vcelku dosť pravidelne. A stále ľutujem, že Levné knihy nie sú na Slovensku. Pri ich cenách sa však oplatí aj to poštovné a stále si tam viem vybrať knihy, ktoré chcem prečítať:
Hoffmann Brett – Stella Sartori & Jack Rogers 1 - Nebezpečný kontrakt
McGuire Jamie – Beautiful 2 - Učiněná katastrofa
McGuire Jamie – Beautiful 3 - Nádherná svadba
Messum Kent - Návnada
Patočka Karel - Ledozem Hauneebu
Wilson G. Willow - Alif, neviditelný
Peinkofer Michael – Sarah Kincaidová 4 - Světlo Šambaly

To som samozrejme netušila, že sa v máji dostanem aj do Prahy a navštívim Levné knihy opäť. A zavítam aj na Svet knihy, kde nakúpim ďalšie knihy. O tom všetkom už som písala, môžete si moje dojmy a nákupy prečítať na týchto odkazoch: >TUTO< a >TUTO<.

Môj zoznam kníh kúpených v Prahe:
Coddington Andrea - Jozef Bednárik
Cox Greg - Temný rytíř povstal
Briggs Andy - Tarzan 1 - Dědictví Greystokeových
Shane Trevor - Děti paranoie 1 - Děti paranoie
Ryan Carrie - Les rukou a zubů 1 - Les rukou a zubů
Ryan Carrie - Les rukou a zubů 2 - Vlny zmítané smrtí
Ryan Carrie - Les rukou a zubů 3 - Tma a prázdnota
Abedi Isabel – Šepot
Harrisova Charlaine - Pravá krev 6 - Bezpochyby mrtví
Harrisova Charlaine - Pravá krev 9 - Mrtví odcházejí
Harrisova Charlaine - Pravá krev 10 - Mrtví v rodině
Schreiber Ellen - Upíří polibky 3 - Město upírů
Grisham John - Theodore Boone 1 - Právník školou povinný
Grisham John - Theodore Boone 2 – Únos
Grisham John - Theodore Boone 3 – Obviněný
Kane Stacia - Downside 1 – Smrtící duchové
Kane Stacia - Downside 2 - Oči mrtvých
Kane Stacia - Downside 3 - Město duchů
Martin Gail Z. - Nekromantovy kroniky 1 – Mystik
Martin Gail Z. - Nekromantovy kroniky 2 - Krvavý král
Pavone Chris - Bez domova
Etzold Veit - Final Cut - Vrah z internetu
Carlo Philip – Ledař: Zpověď nájemného vraha
Thiemeyer Thomas – Koróna
Jacksonová Joshilyn - Smolný rok
Lotzová Sarah – Trojice
Paverová Michelle - Bohové a válečníci - Ostrov Bohyně
Wolfová Martina - Prokletí ohně
Meyer Kai - Merla 1 - Vodní královna
Meyer Kai - Merla 2 - Kamenné světlo

Ak ste si mysleli, že som s nákupom kníh skončila, mýlite sa. A mýlila som sa aj ja, aj napriek môjmu predsavzatiu, že už určite nič nekúpim, sa tak nestalo. Manžel odišiel na pánsku jazdu s kolegami na chatu a čo sme vymysleli s mamou my dve? Samozrejme výlet do Prešova.

A keďže na handry my dve veľmi nie sme, skončili sme zase pri knihách.
Grady James - Šest dnů Kondora
Souvestre Pierre a Allain Marcel - Fantomas kontra Juve
Pineiro R.J. - 01-01-00: román přelomu tisíciletí
Burnell Mark - Rytmická sekce
Orosi Aneta a Lacová Janica – S Anetou a Janicou

To už som si zakázala internet, zakopala bankomatku a dušovala sa, že nič, ale fakt nič nekúpim. Lenže tie sv**e kníhkupectvá a knižné e-shopy posielajú ponuky stále (aj keď ich nechcem, aj keď si ich zakazujem). A nebola by som to ja, keby som nezatúžila po knihe ktorá mi chýba a ktorá by skompletizovala jednu sériu kníh. A keďže to hrozné poštovné z Čiech je enormné, prihodila som do košíka ďalšie knihy. Čo čert nechcel, kniha, ktorú som chcela sa vypredala a prišli len tie tri, ktoré to dopĺňali. Čo už.
Taylor Kathryn - Barvy lásky 1 – Nespoutaná
Taylor Kathryn - Barvy lásky 2 – Obnažená
Taylor Kathryn - Barvy lásky 3 – Ztracená

Darované knihy:
Tento mesiac nehrozí žiaden sviatok, takže ani žiaden dar.

Vyhrané knihy:
Tento mesiac mám viac šťastia v láske, ako vo výhrach.

Knihy na zrecenzovanie:
Tento mesiac nič, spoluprácu nemám žiadnu, takže šťastie na recenzné výtlačky som tento mesiac nemala.

Vymenené knihy:
Podarila sa mi aj jedna výmena:

Gibbins David – Jack Howard 3 - Nejvzácnejší rukopis

Detské knihy:
Fúha, tento mesiac nič. Fuj, mama, hanbi sa!

Sfilmované knihy:
Áno, áno, nakupujem aj dvdčka, hlavne ak majú základ v knihách.

Tento mesiac som si doplnila zbierku HP a okrem toho kúpila aj ďalšie filmové lahôdky:
Harry Potter a Tajomná komnata
Harry Potter a väzeň z Azkabanu
Harry Potter a Fénixov rád
Muž so železnou maskou
Hook

Nájdené knihy:
Pridala som novú rubriku. Nájdené knihy sú knihy, ktoré niekde nájdem. Pre vysvetlenie: u nás na sídlisku máme knižný regál s knihami samozrejme, z ktorých si môžeme vziať knihy ktoré sa nám páčia, doniesť knihy ktoré už doma nechceme a ktoré si možno nájdu nových majiteľov. Je to taká výmena kníh zadarmo, pri ktorej ale nespoznáme bývalého, ani nového majiteľa danej knihy. Podľa mňa je to super nápad.

Tento mesiac som tam objavila jednu knižku, tak jej dám šancu:
Borušovičová Eva - Urobíme všetko, čo sa dá

A na koniec kompletná fotka nakúpených a vymenených kníh, okrem kníh dovezených z Prahy, tie sa mi opätovne fotiť nechcelo, máte ich na spoločnej fotke v strede článku:

Ja viem, toto už je nie na diagnózu, toto už je na smrteľnú chorobu :-D 54 kníh! 54! Bože, dúfam, že toto môj drahý nikde neobjaví, lebo ma už naozaj prizabije.

4 komentáre:

  1. No páni, takových nových krasavců! To se srdce raduje :) Přeji, ať se knihy líbí a hlavně, ať je na čtení dost času :) Měj se hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten Tomb Raider <3 ak ho niekedy už nebudeš chcieť, spomeň si na mňa, prosím. *.* :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tolik krásných knih. Strašně bych si chtěla koupit tu sérii Meg, ale zatím ji v ČR nemůžu sehnat :/

    OdpovedaťOdstrániť