utorok 22. septembra 2015

Unboxing # 22

Po dlhšej dobe (dobre, dobre, asi po mesiaci) prinášam ďalší Unboxing, alebo rozbaľovanie balíčkov. Po minulo-mesačnej chvastačke, keď som to naozaj prehnala, som sa snažila krotiť, nič nekupovať, nič neobjednávať, na knihy som nechcela ani nepozrieť... Čo teda bolo dosť ťažké, a dá sa povedať nemožné, keďže pracujem v knižnici :-) Takže po 2 týždňoch ma zase chytala nákupná horúčka a ja som nevedela odolať cenám a knihám.

A tak sa stalo, že sa mi podarilo celkom zaujímavo dostať 4 balíčky v priebehu pár dní, a rozhodla som sa ich nafotiť spolu.

Hneď prvý balíček mi urobil neskutočnú radosť. Z obálky na mňa vykukla egyptská obálka a to už som bola v siedmom nebi. Egypt milujem, je to krajina s neskutočnom históriou, pamiatkami, pyramídami, faraónmi, proste moje ňuňuňu.
Tušíte, čo to je? Ja vám to prezradím. Môj prvý recenzný výtisk! Na túto knihu som sa ozvala priamo autorovi a on mi ju poslal.
Kniha sa volá Pod horúcim pieskom. Týmto ďakujem Marekovi Zakopčanovi za poskytnutie knihy, a ja sa púšťam čo najskôr do čítania. Dokonca mi do knihy napísal nádherné venovanie:
Ďalšia kniha je z výmeny na Modrom koníkovi a ja sa tak skoro neprestanem tešiť zo skupín na výmenu kníh.
Túto knihu som mala v hľadáčiku už dávnejšie, potom som na ňu celkom zabudla a teraz sa na mňa usmialo šťastie. Inak má nádherný, hebký, akoby kožený obal. Podľa anotácie to vyzará na pokračovanie klasiky Dracula:Knieža nemŕtvych od dvoch autorov - Jana Holta a Dacrea Stokera.
No a prišlo aj na moje objednávanie, v priebehu 3 dní som objednávala 2x zo stránky kniha.sk. Keď tie ich ceny sú viac ako magické.
Už podľa tváre možno tušíte, o čom, respektíve o kom bude prvá kniha z krabice.
Knihy boli nakoniec v krabici tri, len boli poukladané na seba, tak ich veľmi nebolo vidieť. Prvá kniha zo série o Anne krvi oděnej, v tomto prípade je to Dívka z nočních múr od Kendary Blakeovej. Potom je to životopisná kniha o Susan Boyle: Když se plní sny..., ktorú napísala Alice Montgomeryová. A nakoniec je to tiež životopis, tentoraz z vôd slovenského showbiznisu Paviel: Sám medzi svojimi, na ktorej spolupracovali Pavlo Rochnyak a Katarína Lešková.
Po 3 dňoch som opäť navštívila svoju obľúbenú stránku a opäť som objednala 3 knihy. Čo už, som hrozná, viem :-)
Tentoraz som neodolala Petre Neomillnerovej a jej sérií o Tine Salo - Sladká jak krev. Táto séria ma priťahovala už dávnejšie, takže jej chcem dať šancu. Druhou knihou je pokračovanie Pokrevních pout, alebo druhý diel s názvom Zlatá lilie od Richelle Mead. A poslednou knihou je taktiež druhá kniha zo série od Karoliny Limrovej pod názvom Dva meče. Už len dokúpiť prvý diel a budem spokojná :-)

Poznáte niektorú z kníh? Čítali ste ju? Pochváľte sa!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára