piatok 2. januára 2015

Vitajte :-)

Zdravím a vítam Vás na svojom blogu (konečne!)
Pravdu povediac, založiť si blog je mojím snom už veľmi dlho, ale nejako som sa stále odhodlávala, presvedčovala a utvrdzovala v tom, že ešte nedozrel ten čas, až... nadišiel ten deň, keď som si povedala: "Prečo nie?"
Som jedna z množstva knihomoľov, ktorá okrem toho že knihy miluje, má ich aj v náplní práce (ja viem, to je sen mnohých)
Dúfam, že postupom času budem pridávať príspevky, naučím sa písať recenzie a hlavne sa budem chváliť mojou knižnicou, ktorú milujem najviac na svete...no dobre môjho malého 2-ročného zboníka a manžela ľúbim viac :-)
A možno sa naučím aj blogovať (zatiaľ je to pre mňa španielska dedina, ale však titul Ing. nemám zadarmo, tak to určite dám) :-D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára