nedeľa 9. apríla 2017

Mesačná chvastačka - Február 2017

Toto meme má na svedomí Judit.
Cieľom je ukázať knihy, ktoré sme si za daný mesiac kúpili, vymenili, dostali, našli, alebo nejakým iným spôsobom k nim prišli a stali sa ozdobou našej knihovníčky.

Postupne sa snažím prepracovať ďalším mesiacom a nejakým spôsobom spísať svoje nákupy. Po januári som zistila, že mám asi deficit v nakupovaní, alebo neboli žiadne akcie, alebo už mám asi všetko doma. Vzhľadom na prepchanosť obidvoch knižníc môže byť to posledné tvrdenie viac ako pravdivé.

Kúpené knihy:
Rozhodla som sa, že skúsim popozerať nejaké knihy aj na iných stránkach, ako len na tých, na ktoré sa najviac zameriavam a z ktorých nakupujem.

Ako prvá ma na FB oslovila kniha Oliver Lauren – Delírium 2 – Pandemonium, ktorá je pokračovaním knihy Delírium.
Potom som opäť na FB natrafila na knihu Brackenová Alexandra – Pasažérka 1 – Pasažérka, ktorú som mala požičanú v slovenčine, ale keďže nestíham čítať, a knihy sa mi hromadia, kúpila som aj tú. Veď raz sa k nej dostanem.
Na mojej obľúbenej stránke www.kniha.sk som natrafila na predposledný diel Pokrvných pút a zároveň som natrafila na Princa Lestata, za ktorého som dala rovných 12€(!) (keby som vedela že v marci bude v LK za 3€, nepočkala by som? Počkala!) Och, joj.
Mead Richelle – Pokrevní pouta 5 – Stříbrné stíny
Rice Anne – Upíří kroniky 11 – Princ Lestat
Z Buxovej akcie som si vzala knihu Clare Cassandra a Black Holly – Magistérium 2 – Medená rukavica.
A neodolala som Harrymu Potterovi. Po tejto knihe som pokukovala dlho, potom sa vypredala a nikde sa nedala zohnať. Ešte že Slovart urobil dotlač, vďaka ti Bože – pardon, Slovart :-)
Sibley Brian - Harry Potter – Filmové čary
Ďalšie dve knihy som objavila celkom nečakane počas obedňajšej prestávke v záložni. Smutne na mňa pozerali z výkladu, tak som si ich odniesla zo sebou:
Rollins James – Tucker Wayne 1 - Počátek zkázy
Rollins James – Sangvinisté 2 - Nevinná krev
Jasné, zostala som bez obeda :-)
Kika (blog) predávala nejaké knihy na FB a po týchto som skočila rýchlosťou blesku:
Houcková Colleen – Tigria sága 2 - Tigrova misia
Hart Emma – The Game 2 - Hrej tajně
Nakoniec prišla na radu opäť stránka kniha.sk, kde som sa rozhodla doplniť nejaké série. Od Cooka mám zopár kníh, ešte staršie vydania, a sem-tam ma takéto lekárske thrillery bavia, tak som si vzala novú knihu - Cook Robin – Hostiteľ.
Pád som nečítala. Mám ho doma neskuočne dlho, ale po tom, ako som videla ukážky k filmu ma celkom zaujal a rozhodla som sa, že si ho prečítam. Keď čítam, tak celú sériu naraz:
Kate Lauren – Padlí anjeli 2 – Súženie
Kate Lauren – Padlí anjeli 3 – Vášeň
Kate Lauren – Padlí anjeli 4 – Vykúpenie
Kate Lauren – Padlí anjeli 5 - Zamilovaní anjeli

Posledými knihami v objednávke bol Krstný otec, ktorého plánujem dať manželovi na narodeniny - Puzo Mario & Falco Ed - Krstný otec – Príbehy rodiny dona Corleoneho.
A samozrejme som doplnila ďalšiu sériu:
Donovan Rebecca – Dych 2 – Sotva dýcham
Donovan Rebecca – Dych 3 – Na konci s dychom

Darované knihy:
Tento mesiac nemám žiaden sviatok, takže nehrozí ani žiadny dar. Ale...

Ale Miška ma potešila a poslala mi túto knihu. Len tak <3
Meyerová Marissa – Měsíční kroniky 3 – Cress

Vyhrané knihy:
Tento mesiac mám viac šťastia v láske, ako vo výhrach.

Knihy na zrecenzovanie:
Tento mesiac nič, spoluprácu nemám žiadnu, takže šťastie na recenzné výtlačky som tento mesiac nemala.

Vymenené knihy:
Ja som nevymenila žiadnu knihu. Ale nejakým spôsobom som sa priplietla do výmeny Miške, ktorá si nevedela vybrať a tak som knihu dostala ja. Inými slovami, až budem nabudúce niečo vymieňať, budem zase ja myslieť na ňu :-)

Lewis C.S. – Kroniky Narnie 1 – Čarodejníkov synovec

Detské knihy:
Nakúpila som aj Lukáškovi. Pomaly ma už plné dve veľké police a to má len 4 roky. Asi by som sa mala krotiť.

Tieto knihy sú vraj na zaspávanie. Skúsime, uvidíme:
Forssén Ehrlin Carl-Johan - Sloníča, ktoré chce zaspať
Forssén Ehrlin Carl-Johan - Zajko, ktorý chce zaspať

Gabiku predstavovať ani nemusím, všetky jej knihy zbožňujem a raz ich budem mať všetky - Futová Gabriela – Lebo musím.
A posledné dve sú závislosť. Nie moja, Lukiho:
Máša a medveď – knižka do ruky
Máša a medveď – Prvé stretnutie

Sfilmované knihy:
Áno, áno, nakupujem aj dvdčka, hlavne ak majú základ v knihách.

Natrafila som na posledný diel - Divergencia 3 – Aliancia

Nájdené knihy:
Pridala som novú rubriku. Nájdené knihy sú knihy, ktoré niekde nájdem. Pre vysvetlenie: u nás na sídlisku máme knižný regál s knihami samozrejme, z ktorých si môžeme vziať knihy ktoré sa nám páčia, doniesť knihy ktoré už doma nechceme a ktoré si možno nájdu nových majiteľov. Je to taká výmena kníh zadarmo, pri ktorej ale nespoznáme bývalého, ani nového majiteľa danej knihy. Podľa mňa je to super nápad. Nemala som čas nejakú knihu hľadať, takže tu nič.

A na koniec kompletná fotka nakúpených a vymenených kníh:

Ja viem, zase mi tie moje nákupy dali zabrať. No čo už, 25 kúskov je asi môj priemer. V marci to bude ešte horšie, mám narodeniny, je marec – mesiac knihy a ja očakávam veľké zľavy, dobré nákupy a plno, plno, plno kníh :-D

3 komentáre:

  1. Hihi, nejako meškáš, drahá :) už je apríl a ty sa len februárom chvastáš? :D :D :D
    No som zvedavá na ten marec. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daj pokoj, nestíham :-) A marec bude masaker, len nafotiť to trvalo 3 hodiny :-D

      Odstrániť
  2. Krasna hromadka. Zavidim Pasazerku a Tygri sagu :-)

    OdpovedaťOdstrániť