pondelok 10. augusta 2015

Unboxing # 21

Tentoraz sa u mňa objavilo viac balíčkov v rozmedzí pár dní, tak som ich spojila do jedného veľkého Unboxingu, a rozbaľovala som ich zaradom. Okrem toho sa mi podarilo pár skvelých výmien (a to nielen knihy pre mňa, ale zásobujem pomocou výmen aj mamku). Tie mamkine som však zabudla nafotiť, lebo som jej balíčky hneď niesla a rozbaľovala si ich ona sama.
Prvý balíček bola výmena s Kikou, ktorej týmto ďakujem :-)
Čože sa to v ňom skrýva?
Áno, áno, sú to oba diely série Providence, v tomto prípade Prozreteľnosť a Proroctvo. A aj keď som na obe knihy čítala nie veľmi lichotivé recenzie, celkom sa na ne teším.

Ďalšie balíčky sú objednávky. Pretože sa mama buchla po vrecku a potešila ma celkom slušným obnosom peňazí (celý život si s otcom šetrili na pohreb (možno to poznáte, so staršími ľuďmi je to tak) a keďže sa prednedávnom rozhodli a upustili od pomníkov, náhrobkov a tisícových výdavkov), dali prednosť kremácií. A vzhľadom k tomu, že žiaľ, oco pred mesiacom zomrel, rozhodla sa nás so sestrou potešiť a povedala, že si máme kúpiť niečo, čo nám bude otca pripomínať. Povedzte to knihomoľovi ako ja. Čo iné, ako knihy by som si mala kúpiť?

Prvá objednávka je z e-shopu nejlevnejších kníh. Pri pohľade na krabicu som sa neubránila úsmevu. Veď popis: „Pozor, zacházejte opatrně. Zásilka obsahuje vzácny knižní poklad :-)“, sa nevidí každý deň.
Čože sa to tam skrýva?
Knihu Válka celebrít som si vzala len tak, na pobavenie. Patnáctka v tom je skôr pre tínedžerky, ale ako mamu ma zaujíma všetko, kde sa píše o deťoch. Aj keď v 15-tich to musí byť dobrý horor. A Pod nekonečnou oblohou je séria, z ktorej mi tesne pred nosom vypredali aj 2.diel, a nestihla som zrušiť ani ten prvý, čo už.
Už viackrát som čítala na blogoch o mangách. Donedávna som ani nevedela, čo to vlastne je. Takže som si na ukážku a skúšku vzala tieto dve. Noční škola je prvá časť, ostatné zatiaľ nevyšli. A Upíří polibky: Hřbitovní hry je samostatná časť k predchádzajúcim mangám, takže uvidím ako sa mi bude páčiť.
Ďalšia objednávka je z mojej najobľúbenejšej stránky www.kniha.sk (mali by mi platiť za reklamu, lebo už o nej rozprávam asi každému).
Čože sa tu nachádzajú za knižky? Tri knižky?
Pro hrst amuletú je 4.diel zo série Rachel Morgan od Kim Harrison. Upírsku akadémiu som neplánovala kupovať, keďže ju mám komplet v českej verzii, ale keď tie slovenské knihy sú tak krásne červené, s čiernymi hranami... No neodolala som. Posledná obeť je síce 6.diel, ale dokúpim aj ostatné. A posledná knižka Do poklidné modři je na výmenu, chýbala Miške a ja som za ňu dostala inú knihu, takže aj tak sa dejú výmeny :-)

Poznáte niektorú z týchto kníh? Čítali ste nejakú? Dajte vedieť do komentára, prípadne mi prihoďte aj vašu recenziu, určite si ju pozriem :-)

2 komentáre: