pondelok, 3. augusta 2015

Bazár kníh

Potrebujem trošku preriediť knižnicu, inak ma zasype (a drahý ma už prizabije :-) ) Knihy sú väčšinou raz čítané, niektoré vôbec nečítané.
Rada knihy aj vymením, čítam fantasy, hľadám romantiku pre mamu (hlavne perleťovú edíciu), a nepohrdnem ani detskými knihami, či knihami, ktoré ma niečím zaujmú.
Fotky kníh sú aktuálne až do zmazania. Na každej fotke je uvedená cena. Knihy predávam za minimálne ceny (častokrát som zaplatila trojnásobok toho, za čo ju predávam). Cena knihy je bez poštovného. Dohode sa nebránim :-)
V prípade záujmu mi môžete napísať do komentáru (nezabudnite uviesť svoju mailovú adresu, aby som vám vedela odpísať), alebo aj na môj mail: dagmar.vanikova@gmail.com. Ďakujem.


Kniha Upírska akdémia 6 a Sladkosti, z ktorých sa nepriberá 2 sú vložené opačne, na čítanie to nemá žiaden vplyv. V knihe 3096 dní chýbajú dve strany, ale vôbec nie sú podstatné a nechýbajú.
Knihy o ktoré mám záujem (môžte ponúknuť, ak ich máte na výmenu) nájdete TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára